LA MEVA FAMÍLIA I ELS CAVALLS

No sé si heu llegit la novel·la de Gerald Durrell, a que fa honor al títol del blog, La Meva Família i Altres Animals. Si no ho heu fet, us la recomano. Us en transcric el resum d'Amazon: "Convertida ja en un clàssic universal, narra les peripècies d'una família insòlita, desbaratada i molt poc convencional que decideix abandonar la grisa i plujosa Anglaterra per instal·lar-se a Corfú. Entre la fauna de l'illa que estudia l'autor, aleshores un jove aprenent de científic, hi trobarem els excèntrics i originals membres de la seva família en un relat intel·ligent, ple de sentit de l'humor i d'una particular tendresa".

Aquest estiu, seguint les passes d'en Durrell, hem incorporat una nova activitat que hem batejat com la meva família i els cavalls. Durant una hora i mitja pares i fills:
  • entren en contacte amb els cavalls en llibertat, 
  • aprenen unes nocions bàsiques d'etologia equina, 
  • tenen cura d'un cavall i el rapallen, 
  • aprenen a portar-lo del ramal i, finalment, 
  • fan un petit exercici de coaching orientat a cohesionar el nucli familiar.

Hem fet un test amb tres famílies diferents i totes han quedat encantades. En Josep, un dels pares que ens ha visitat aquest cap de setmana, em deia: "l'activitat no només m'ha resultat agradable i aconsellable a d'altres persones sinó que m'ha ajudat a començar la setmana més calmat i tranquil".

Els fills s'emocionen quan experimenten per si mateixos com es poden comunicar amb els cavalls i, ja us ho podeu imaginar, tots volen endur-se el cavall a casa! 

L'Alèxia una noia preciosa, em comentava: "La meva sensació en tenir un cavall davant i poder-lo tocar amb facilitat ha estat magnífica. Em sorprèn molt que el cavall segueixi el que li demano, m'encanta quan fa els exercicis de parar,de passar per sobre dels troncs i dels xurros. I el que més m'ha 'agradat ha sigut que es deixi estimar i que senti l'amor que li dediques".

Si us agraden els animals i voleu tenir una experiència realment enriquidora a nivell familiar, apunteu-vos-hi. Percebreu un món nou i apassionant: El món vist a través dels ulls d'un cavall. 

Per a més informació truqueu al 673 64 90 65, o escriviu a info@equanima.cat

Us deixo en companyia dels Rollings Stones i la seva cançó Wild Horses, de l'any 1970, que fou originàriament escrita pel guitarrista de la banda, Richards i revisada, més tard, pel seu solista, Jagger. Una cançó que parla dels vincles familiars. La inspiració del Richards li va arribar a través del dolor que sentia en separar-se del seu fill, Marlon, al marxar de gira amb la banda. Richards expiava aquesta pena cantant-li que ni la força d'un ramat de cavalls salvatges els podria separar.