ENTRENAR-SE PER FER UN CANVI, ENTRENAR-SE PER SER FELIÇ

Fa uns dies preparant una entrevista, el meu entrevistador em preguntava si em sentia còmoda amb la paraula "coaching" per definir la feina que faig. 

"Coaching" és una paraula anglesa que, en la nostra llengua, significa entrenament. 

La resposta és que sí, jo realment m'hi sento bé amb aquesta paraula. Potser perquè al llarg de la vida he fet esport i sempre he tingut clar que per acabar una cursa, una travessa o coronar un cim, gaudint de l'experiència, cal preparar-se i, si parlem de guanyar, si estem dins de l'àmbit de la competició, llavors, l'entrenament a tots els nivells, físic i mental, és absolutament necessari.

Extrapolar aquesta visió de l'esport a l'àmbit personal, empresarial o laboral, no em costa, al contrari, tinc clar, perquè ho he viscut en les meves pròpies carns, que: 

Si vols un canvi de vida, de feina o si vols desenvolupar un projecte i vols tenir èxit fent-ho, t'has de preparar, t'has d'entrenar, has de canviar la manera com penses, sents i fas les coses, t'has d'espolsar les pors de sobre i has d'estar disposat a esborrar i renovar  alguns paradigmes relatius a la manera com interpretes la vida. També has de tenir ganes de pencar de valent i suar la camiseta quan convé. El que és màgic i el que fa que les coses rutllin és fer-les des de l'alegria.

Tothom que es trobi en plenes facultats, si s'ho proposa, pot tenir la capacitat de fer aquests processos per si mateix, però amb l'ajuda d'un coah i dels cavalls resulta més fàcil enfocar-se, fer canvis i aconseguir els objectius desitjats.


A Equànima en un procés de coaching seguim un sistema propi basat en la congruència (pensar-sentir-fer).
Es tracta d'un entrenament de només 5 sessions amb el que aconseguiràs:

  • definir clarament l'objectiu que persegueixes i la seva viabilitat,
  • analitzar els obstacles que han impedit o que dificulten la seva consecució,
  • trobar els recursos per neutralitzar aquests obstacles, 
  • dissenyar un pla personalitzat per assolir la fita que t'has proposat i per sentir-te feliç i,
  • fixar les accions concretes que t'ajudaran a persistir i a complir el pla ideat.
Em pregunto en quant valores la teva felicitat o en quant valores la possibilitat de fer aquell canvi que vols, que necessites, dins la teva vida. Sàpigues que el nostre  programa de 5 sessions té un cost realment econòmic, només 250€. Una inversió mínima amb la que aconseguiràs un gran canvi. Experimenta amb els nostres cavalls què és el coaching i transforma't! 

Per a més informació clica'm o contacta amb nosaltres a través d' info@equanima.cat o el 673 64 90 65 i reserva el teu programa.