L'anunci de la por

Quan vaig fer els estudis de coaching ens van passar un vídeo per escenificar com actua la por en nosaltres, com ens paralitza. Em va agradar molt, avui l’he tornat a veure al blog d'una de les meves companyes de promoció, la Susana Paredes i, novament, m’ha captivat la força del seu missatge.


Algú en un comentari del youtube diu: “El que no explica el vídeo és com ho fa la noia per fer el pas endavant, o sigui, com venç la por?” En llegir-lo m’ha vingut a la ment la pregunta que tantes vegades em fa tothom: Què és el coaching? El coaching és una eina poderosa per guanyar la partida a les nostres pors, als nostres límitsEl coaching reprograma la nostra ment per tal que puguem donar aquest pas endavant que es veu a l’anunci. Bàsicament fem un pas endavant quan hi ha un canvi d’actitut en nosaltres que, prèviament, ha estat motivat per un canvi de pensament i un canvi d'estat emocional.

Per vèncer les teves pors fes coaching, per fer el pas endavant fes coaching! Atreveix-te!

12/02/13